onsdag 9. april 2008

M

MacArthur, John
Et helstøpt liv
Troens fotspor

MacDonald, George
Gjeteren og Herregården

Malm, Magnus
Veivisere

Magnus, Alv
Veirydder med gnagsår - Hans Nielsen Hauge

Mangs, Frank
Helbredelse og åndelig liv
Høyst Personlig III
Liv i funksjon
Hver kristen er sjelevinner
Synd og sannhet
Mesterens vei

Martin, Dorothy
Malla Moe og gospelvogna

Marøy, Alfred
William Branham

Matre, Frank M.
Livets krone - en roman om Polykrap

Matson, Daniel W.
Signs of the End

Maxwell, Arthur S.
Vår kristne arv

McGavran og Arn
ABC for kirkevekst

McVey, Steve
Vandre i Guds nåde
I Nådens Rike
En himmelsk invitasjon

Meland, Alice
Forandring (PV låner)

Mentzoni, Torsten
Norsk pinsevekkelse gjennom 100 år

Meyer, Joyce
Meg og min store munn
Navnet Jesus
Hjelp, jeg er utrygg
Hjelp, jeg er deprimert
Hjelp, jeg er motløs
Hjelp, jeg er redd
Hjelp, jeg er stresset
Vente på Herren
Roten til avvisning
Kampen om ditt sinn

Milne, Darla
Siste Sjanse

Minos, Emanuel
Himlenes rike er nær (TT)
Det har ringt for tredje gang
Når sant skal sies - En Guds gentleman

Miura, Ayako
Min vei gjennom mørket

Monsen, Marie
Alt er mulig for Gud
En hjelp i trengsel
Bønnens makt
Vekkelsen ble en åndens aksjon

Moo, Douglas J.
Encoutering the Book of Romans: A Theological Survey (Encountering Biblical Studies)

Moody, D.L
Alene med Gud

Morill, Leslie og Madge
Livingstone: Oppdageren - Forskeren - Misjonæren

Muhlan, Lightle
Jødenes utgang fra Sovjet

Murray, Andrew
The power of the blood of Jesus
The blood of the cross
Full overgivelse

Myhren, Halvard
Kranselaget

Møller, Arvid
Gatebarnas engel

Ingen kommentarer: